søndag 25. desember 2011

Reklame...

Etter en Julaften med mange pakker og unger som fikk større og større øyner, sitter jeg igjen med en meget god følelse av mitt eget utbytte. Jeg vil reklamere litt for den ene av gavene jeg fikk og som allerede har vært prøvd ut med meget vellykket resultat, så langt.
Det var en denne hodelykten. Jeg ønsket meg den i forbindelse med muligheten til å kunne padle om kvelden når eg kom hjem fra jobb/ungene har lagt seg... Men i kveld fikk den sin "ilddåp", den ble brukt på en inspeksjons-tur utenfor huset for å se om noe måtte sikres. I tillegg til "litt" vind så kom det "noen" regndråper også.
Denne hodelykten gir et meget klar lys når den står på full spredning men det er først når du konsentrerer lysstrålen og skrur på full lysstyrke du blir overrasket... Lykten har i tillegg til å kunne justere lysstrålen også muligheter til å justere lysstyrken trinnløst. Når den står på full styrke og du skrur den ned på minimum så virker det som om noen har slått av lyset.
Det som nå gjenstår for min del er å prøve den i lag med kajakken. Jeg skal ut på en kose-tur med den i løpet av romjulen. Ikke noe stor tur men ut for å se hva skulderen sier og for å teste både lykt og tidligere nevnte tørrdrakt. Jeg kommer tilbake med en liten beskrivelse av den turen senere.

2 kommentarer:

  1. Led lenser 7 er den beste hodelykten til denne prisen, ingen tvil om det. At Jernia nå selger den til denne prisen betyr at jeg må kjøpe en til ;ø)

    SvarSlett
  2. Kåno gikk på en prissmell på denne. Hun hadde vært å sett på den og kom tilbake dagen etter, da var den 100 kroner dyrere... :-/

    SvarSlett